П`ятниця, 03.05.2024, 21:27Вітаю Вас Гість | RSS
Комунальний заклад "Долинська ЗОШ І-ІІ ступенів" Василівської районної ради Запорізької області
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

МО вчителів початкових класів



ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ
МЕТОДИЧНОГО ОБ
ЄДНАННЯ
ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ


І засідання                                                                                          27 серпня


Тема. Пріоритетні напрямки організації освітнього процесу початкової школи в 2013- 2014 н.р. Участь у Всеукраїнській акції «Дай руку, першокласнику!»

Мета: вироблення стратегій в плануванні роботи ШМО вчителів початкових  класів; спрямування навчально-виховного процесу на формування духовного світу особистості.

Теоретична частина

1.     Аналіз роботи ШМО за минулий навчальний рік. Обговорення та корекція плану роботи ШМО вчителів початкових класів на 2013-2014 н.р.


Кабаченко Т.В.

2.     Робота з нормативними документами :

-         Державний стандарт початкової загальної освіти.

-         Методичні рекомендації щодо викладання предметів в початковій ланці.

-         Критерії оцінювання .

-         Про проведення першого уроку.

-         Методичні рекомендації МОН України «Єдині вимоги до ведення шкільної документації в початкових класах».

                                                                                                                                                                       Кабаченко Т.В.

3.     Огляд новинок методичної літератури. Обговорення навчальних програм та підручників.

                                                                                                                                                                             Члени ШМО

4. Про  участь  у Всеукраїнській акції «Дай руку, першокласнику!».

Лось О.В.

5.Обмін ідеями щодо проведення першого уроку.


Члени ШМ5

Рекомендована література:

1.     Державний стандарт початкової загальної освіти.

2.     Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів з української мовою навчання.

3.     Е. Панько . Формування самооцінки молодших школярів // Вчитель і його вплив на формування саомоцінки молодших школярів.

4.     О.А.Атемасова. Проблеми розвитку та корекція емоційної сфери молодших школярів.


Робота між засіданнями

Підготовка учнів до шкільних олімпіад.


Васильєва О.С.


ІІ засідання                                                                                       23 листопада


Тема. Інформатизаця освіти – один з основних напрямків процесу навчання.

Мета: визначення актуальності впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на уроках в початковій школі.

Теретична частина

1.Використання ІКТ на уроках в початкових класах як засіб підвищення ефективності навчання.

Садовська Н.С.

2.Результати адаптації учнів 1 класу.


Практичний психолог Васильєва О.С.


Практична частина

Відвідування  та обговорення уроку в 4 класі (вч. Васильєва О.С.).


Мета відвідування: впровадження ІКТ на уроці.

Рекомендована література:

1.     Бень Н.В. Використання ІКТ на уроках в початкових класах як засіб підвищення ефективного навчання.//Журнал «Відкритий урок», 2012 р.

2.     Інформатизація освіти – один з основних напрямів процесу навчання//Видавнича група «Основа», 2010р., журнал «Початкове навчання та виховання» № 10.

Робота між засіданнями

Створення портфоліо класів

Садовська Н.С., Васильєва О.С.


ІІІ засідання                                                                                       25 лютого

Тема. Використання сучасних педагогічних технологій  в удосконаленні читацьких навичок молодших школярів

Мета: визначення шляхів підвищення читацької компетентності учнів засобами використання сучасних педагогічних технологій

Теоретична частин

1.     Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів з читання.

Кабаченко Т.В.

2.     Управлінські дії щодо формування читацької компетентності

Васильєва О.С.

3.     Причини повільного читання. Способи та прийоми навчання швидкому читанню.

Лось О.В.

Практична частина

 Відвідування та обговорення уроку читання в 3 класі (вч. Садовська Н.С.)

Мета відвідування: формування і розвиток читацької компетентності.

Питання  для  обговорення:

1.     Чи  відчувається  систематичність  використання  педагогом  сучасних  технологій  для  підвищення  техніки  читання?
2.     Як  здійснювалась  управлінська  діяльність  вчителя  на  уроці?


Рекомендована література:


1. Державний стандарт початкової загальної освіти.// «Початкова освіта»,     № 2 (338), січень 2006.

2. Зайцев В.Н. Резервы обучения чтению. – М., Просвещение, 1991 г
3.     Андреев О.А., Хромов Л.Н. Учитесь быстро читать. – М., Просвещение, 1991р.
4.     Підлужна Г.В. Розвиток читацької самостійності молодших школярів Дисертація. Національний педагогічний університет імені  М.П. Драгоманова. Київ, 1999.


Робота між засіданнями

Створення банку даних «Дидактичні завдання з розвитку техніки читання».


Члени ШМО


ІУ засідання                                                                                       15 травня

Тема. Формування самоосвітньої компетентності  - одна з найважливіших запорук успішного навчання.

Мета: формування та розвиток навичок самоосвітньої діяльності молодших школярів


Теоретична частина

  1. Діяльнісний підхід до розвитку самоосвітньої компетентності молодших школярів.


Лось О.

  1. Ефективні способи організації самостійної навчальної праці. Кабаченко Т.В.
  2. Про проведення ДПА в 2013-2014 н.р.



Васильєва О.С.

Практична частина

Обмін  досвідом. Використання  ІКТ  на  різних  етапах  уроку.

Рекомендована література

1.     Безкоровайна Т.М. Розвиток особистісної та самоосвітньої компетентності учнів на основі психолого-педагогічного супроводу.

  1. Бухлова Н.В., Тенінчева О.А. Особливості самоосвітньої компетентності учнів початкових класів.


 


 


 

 


 


Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту