Субота, 04.05.2024, 05:36Вітаю Вас Гість | RSS
Комунальний заклад "Долинська ЗОШ І-ІІ ступенів" Василівської районної ради Запорізької області
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

МО класних керівників


Тематика засідань    методичного об’єднання    

       класних керівників


Засідання № 1

09  вересня 2013 р.

Тема.  Організаційно-творча діяльність класних керівників,визначення основних напрямків методичної та виховної роботи.


І. Вступ (аналіз ї роботи МО класних керівників за минулий2012-2013  навчальний рік та завдання на новий навчальний рік)

Керівник ШМО к/к

 ІІ. Інформаційно-теоретична частина.

1. Нормативно-правове забезпечення виховного процесу.

 Керівник ШМО  к/к  


2.  Обговорення плану роботи МО на новий навчальний рік

Класні керівники

3. Соціально-педагогічні умови формування активної громадянської позиції учнівської молоді.

            Васильєва О.С.

 

ІII. Практична частина: «коло думок»

Тема. Основні аспекти виховної роботи у 2013-2014 н.р.

Мета: визначити напрямки виховної роботи та шляхи їх реалізації

Питання для обговорення:

  • Планування роботи класних керівників в учнівських колективах (затвердження структури виховних планів, вибір форм та видів діяльності)

  • Методичні поради щодо проведення виховних заходів, годин спілкування

  • Робота з батьками: теми і форми зустрічей у різних класах.

  • Розвиток  творчих  та  інтелектуальних  здібностей  учнів,  залучення  дітей  до  діяльності  гуртків 


Засідання № 2

18 листопада 2013 р.

Тема: Формування у школярів високої громадянської активності та національної свідомості

 І. Інформаційно-теоретична частина.

1 .Вивчення нормативно-правової бази:


  •             Національна програма виховання дітей та учнівської молоді в Україні;

  • Закони України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", "Про дошкільну освіту";"Про  позашкільну освіту", "Про професійно-технічну освіту";  

  • Концепція  виховання   дітей та молоді в національній системі освіти;

  • Державна національна програма «Освіта» (Україна ХХІ століття);

  • Концепція громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності.


Керівник ШМО к/к


2. Громадянське виховання підлітків як соціально-педагогічна проблема    

Гальчанська Л.І.

3. Форми та методи формування національної свідомості та самосвідомості                                                                                                                                          Садовська Н.С.

4. Можливості формування громадянської активності засобами ІКТ

             Шевченко О.І

II. Практична частина: «круглий стіл»

Тема: Становлення і розвиток системи громадянського виховання

Мета: обмін досвідом між класними керівниками з питання громадянського виховання.

  1. Питання  для обговорення:

        виховання у школярів національних  і  загальнолюдських цінностей;

        системна робота з громадянського виховання;

        виховання в контексті життєтворчості  особистості;

        шляхи  формування національної свідомості.

  1. Створення пам’ятки « Основні напрямки та зміст громадянського виховання»

Список рекомендованої літератури:

  1. Кацинська Л.Л. Виховний процес у сучасній школі. Рівне, 2007р.

  2. Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології: Навч.посібник. – К.: Академвидав, 2004р.

  3. Виховання громадянина: психологічно-педагогічний і народознавчий аспекти/ Ігнатенко П. та ін.. – К., 2007.

  4. Мартинюк І.В. Громадянське виховання: Теорія і методологія. – К., 2005.

  5. Сорока Г.І. Актуальні проблеми виховання. – Х., 2000

  6. Дем’янюк Т., Умурзакова Т., Манюк Л., Яремчик І. Інноваційні технології громадянського виховання учнівської молоді: навчально-методичний посібник. – Київ-Рівне, 2005. – 234с.



Засідання № З

10  лютого  2014р

Тема. Розвиток особистості, здатної до самовдосконалення та самореалізації

І. Інформаційно-теоретична частина.

1.  Опрацювання нормативно-правової бази:

  • Концепція виховання дітей та молоді у національній системі освіти ;

  • Національна програма виховання дітей та учнівської молоді в Україні;

  • Положення про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти (від 06.09.2000 р.);

  • Закон України «Про виховання дітей та учнівської молоді в Україні»


             Керівник ШМО к/к

  1. Роль класного керівника в створенні умов для самореалізації учнів

    Кабаченко Т.В.


  1. Диференціація та індивідуалізація виховання – необхідна умова розкриття творчої індивідуальності особистості

    Остапенко О.О.

    II. Практична частина

  1.  Відвідування та обговорення виховних заходів класних керівників (фестиваль «Виховання та розвиток інтелектуальних здібностей учнів»)
  2. Розробка методичного бюлетеня «Розвиток творчої особистості»

                                               Засідання № 4                       14 квітня 2014 р.


Тема. Соціальна компетентність – основа активної громадянської позиції учнів

І. Інформаційно-теоретична частина.

1. Опрацювання нормативно-правової бази:

  • Національна програма виховання дітей та учнівської молоді в Україні
  • Закон України «Про виховання дітей та учнівської молоді в Україні»
  • Державна національна програма «Освіта» (Україна ХХІ століття)
  • Національна доктрина розвитку освіти України

Керівник ШМО к/к


  1.  Соціальна компетентність: поняття, зміст, шляхи формування

Лось О.В.

  1.  Самоврядування як умова самореалізації учнів

Волошина К.В.

  1. Прогнозування розвитку учнівського колективу і вдосконалення різних форм самоврядування в педагогічному й учнівському колективах.

Васильєва О.С.

II. Практична частина: « дискусія»

Тема: Роль учнівського самоврядування в розвитку активної громадянської позиції

Мета: пошук результативних форм та методів роботи в учнівських колективах з метою вдосконалення учнівського самоврядування

1.  Питання для обговорення:

  • Педагогічна взаємодія класного керівника та учнівського колективу в розвитку самоврядування

  • Закономірності формування колективу

  • Шляхи сприяння розвиткові учнівського самоврядування


2. Розробка методичних  рекомендацій «Структура, діяльність та практичні поради для роботи з учнівським самоврядуванням»









Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту